عاشقانه با خدا
نويسندگان
لینک دوستان
پاور بانک">پاوربانک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه با خدا و آدرس sarabnb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

reyhaneh
ساعت0:32---15 دی 1393
سلام..21ام تولد وبمه.میخوام تغییراتی بدم.منظرپیشنهادات به خصوص برای پست ثابت هستم.دعوتینا.یاعلی

ریحانه
ساعت5:40---13 دی 1393
سلام.اجازه دارم گاهی از مطالبتون استفاده کنم؟بعدشم (من)عزیز شماچی؟شمااونجابودی؟دیدی نسوخت؟به نظرم یه مراجعتی به کتاب دینی سوم دبیرستان داشته باشین.واگه مثل بعضیابازم به ماگفتین ساده ص 34 دینی 4 روهم بخونید.یااباالفضل

توحید
ساعت10:37---12 آبان 1393
سلام ...
وبت عالیه ...
خوشم اومد ...
باعث افتخارمه که به وبت نظر دادم ...
امیدوارم موفق باشی ...
یا حق...


sadegh
ساعت17:19---10 آبان 1393
خدایا... دستانم را زدم زیر چانه ام
مات و مبهوت نگاهت میکنم... طلبکار نیستم.
فقط مشتاقم بدانم ته قصه چه میکنی با من؟


mo3t@fa
ساعت14:46---8 آبان 1393
مگه اونجا بودي ك اينو ميگي خدايا مردم چقد سادن

mym
ساعت22:02---27 مهر 1393
به به واقعااا وب خوب و پرمحتوایی دارین
انشاالله خداوند پاداش شما را هم در اخرت و هم در این دنیا عنایت میکنه ..
( حجاب وسیله ای است که نشان دهی وسیله نیستی ) موفق باشید ..
پاسخ:ممنون از نظرتون لطف دارید


من
ساعت22:38---1 مهر 1393
سلام
میگم الان تو سوئد ،سوییس و کشورهایی از این دست که حتی کوچکترین اتفاق بدی نمیفته دلیلش رعایت حجابه ؟نه حجاب بدون اعتقاد به درستکاری عمل نمیکنه . تعهد .درستکاری .دروغ نگفتن و ..... از این اعمال میتونه ما رو همراه با حجاب به اوج برسونه.ایمان باید تو قلب باشه به هر کاری نه فقط به مسائل دینی .اگه هر کاری رو با ایمان انجام بدی موفقی .
پاسخ:سلام عزیزم اول ممنون که نظرتونو گقتید بعد اینکه اگه همه حجاب داشته باشن وایمان قوی داشته باشن خدا خودش بدی رونمیاره تو جمعه اینجوری


من
ساعت0:47---1 مهر 1393
حجاب دیوار امنیتی یک زن مسلمانه ولی حرفای غیر منطقی آدما رو به شک می اندازه نگو عزیزم.
پاسخ:اگه همه حجابشونو رعایت میکردن دنیا اینجوری نمیشد ممنون از نظرتون


من
ساعت0:45---1 مهر 1393
این جمله دیگه ازخودت بود به قولی من درآوری؟؟؟؟ امان از تکرار احساسات .خودت یه لحظه ارام تو عالم منطقی افکارت تفکر کن که اولا چادر نسوخت .دوما ....نسوخته دیگه دوم نداره.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 / 6 / 1393برچسب:, ] [ 6 PM ] [ سارا ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 530
بازدید کل : 32899
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1